10 Mart 2013 Pazar

gök kuşağımız ve kabanımız:)

merhama arkadaşlar umarım herkes iyidir zira bizi sorarsanızzz biz bu kış birtürlü iyileşemiyoruz:(((ilaç kullanıyoruz ama en fazla ongün iyiyiz sonra tekrar sil baştan...okuldan kapıp evde birbirlerine bulaştırıyorlar sürekli..neyse neyse birazda güzel şeylerden bahsedelim....şu yan taraftaki gökkuşağı resmini gördünüz sanırım.bugün  çektim bu fotoğrafı aslında tam bir gökkuşağıydı devamı vardı ama makina hepsini birden almadı çünkü camdan çektim dışarda olsam alırdı herhalde ..muhteşemdi ..güzel ünyemi taç gibi süsledi.yumurtaya can veren yüce RABBİM aldığımız her nefes baktığımız her zerre senin varlığını haykırıyor mucizelerini gösteriyor bizede yalnızca ALLAH u ekberrr demek düşüyor....... 
 
eveeeeeetttttttt gelelim kabanımızaaaa kursta diktim bu kabanı kaban dediğime bakmayın aslında o kadarda kalın değil tam baharlık oldu.bu kabanın adını yaşar koydum ziraa iki üç hafta süründü elimde:))))

6 yorum:

  1. rengi çok güzel arkasındaki fiyonk detayı da hoşmuş eline sağlık iyi günlerde eskit.ayrıca gökkuşağınada bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. hasibecim kötü olan ne çok güzel olmuş bence..sadece düğmeler biraz hatalı o kadar da olur söylemesen farketmezdim..rengi çok zevkli bi seçim bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ceydacım sorma bu ilik açma konusunda sıkıntılıyım aslında terziye verip açtırsam daha iyiydi ama sabırsızlık yaptım hemen bitireyim istedim..

      Sil
  3. Bencede çok güzel olmuş.Fiyonk çok yakışmış.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. kabanın rengini ve modelini ben de çok begendim. Tek hoşuma gitmeyen detay düğmeler oldu. ellerinize sağlık. Güzel günlerde kullanılsın inşallaaah ! :)

    YanıtlaSil