4 Haziran 2013 Salı

SADECE SİZLEREME YOKSA HERKESEMİ BU ÖZGÜRLÜK???(KIYMAYIN GÜZEL ÜLKEME GELMEYİN BU OYUNLARA)YAZIKTIRRRRR

9bir haftadır ülkemde olanları keder içinde izliyorum:(((ağçları koruma adı altında başlayıp özgürlük direnişi deyip ortalığı birbirine katanlara sesleniyorumm.kime özgürlük? neye özgürlük?en gündemde ve aklıma gelen alkol kısıtlamasına insanların verdiği tepkiler yaaRABBİ ıslah eyle.BU KISMI ÖZELLİKLE BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM.........BEN ALKOL KULLANAN BİR BABANIN AVLADI OLARAK BÜYÜDÜM VE BU IZDIRABIN NE DEMEK OLDUĞUNU BİLEN VE OLKOLDEN VE KULLANANLARDANZ NEFRET EDEN BİR İNSANIM.ve hayatımın her döneminde bu ızdırabın ruhuma yansımasının etkilerini yaşıyorum hala..ve gelelim özgürlüğe peki sadece sizemi bütün özgürlükler bütün haklar???yıllarca bu ülkede sessiz sedasız özgürlük bekleyenlerin canı yokmuydu onlar için neden kılınızı bile kıpırdatmadınız?hayvanlara ağaçlara alkole verdiğiniz bu hakkı neden bu insanlara vermediniz???BÜTÜN HAKLAR SADECE SİZİNMİ ????YAZIK
PEKİ BU İNSANLAR NEDEN YAKIP YIKMADILAR????
 ÇÜNKÜ ÜLKELERİNİ HERŞEYE RAĞMEN SEVDİLER.....KIYAMADILAR:((((

4 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın canım yüreğine sağlık.. Öyle düşünenlerin dertlerinden birine bizim bu başörtüsüyle kamuda çalışabilmemiz ,okullara başörtülü girebilmemiz! Ben yaşamadım ama çok iyi hatırlıyorum dolmuşta bile başını açması için zorlanan polis zoruyla başları açtırılan ablalarımı.. Okulu bırakmak zorunda kalıp istikbalinden olanları. Şimdi bana özgürlükten bahsetmesinler,bir başkası ayrım yok biz birlik olduk başörtülü arkadaşımla aynı safta yürüdük diyor ,soruyorum bu cümle baştan aşağı ayrım akmıyor mu ? Biz onları hiç bir zaman başı açık arkadaşım diye sınıflandırdık mı? Zamanında bizde özgürlüğümüz için sokaklara dökülmeyi bilirdik ama seninde dediğin gibi vatan millet uğruna laiklik uğruna eğitiminden olanlar oldu saçlarından sürüklenip okula alınmayanlar oldu. Şimdi kimse bana özgürlük için yollara döküldüğünü söylemesin hiç samimi gelmiyor. Herşeyden önce Allah'ın gazabından adaletinden korksunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi canım nede güzel özetlemişsin ağzına sağlık

      Sil
  2. ağzınıza sağlık .çok doğru sözler.kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  3. bende O ağlaya ağlaya okulunu bırakmak zorunda kalanlardan biriyim ve buna sebep olanları ALLAH a havale ediyorum .RABB im bu memleketin insanlarına kalp gözü açıklığı nasib eylesin.AMİN.

    YanıtlaSil