24 Haziran 2014 Salı

uzunn bir aradan sonra merhaba

öncelikle ALLAHın rahmeti ve bereketi şu anda beni okuyan herkesin vede tüm din kardeşlerimizin üzerine olsun..evet çok uzun zaman oldu epey ihmal ettim buraları biliyorum..ama nedense içimden gelmedi ziraa o kadar zor zamanlar ve olaylar üstüste geldi ki ülkemde vedünyada ister istemez herkes gibi bende etkilendim ve inanın uzun süre elim kolum kalkmadı....RABBİM birdaha büyük acılarla bizi sınamasın....
tabi bu arada boş durmadım dikiş kursuna devam ettim ve yılsonu sergimizi yaptık...
 bu elbise ve manto benim parçalardan alan dar olunca herkesten birkaç parça koyulabildi...

 bunlarda arkadaşlarımın emeğii..benim için gerçekten güzel bir deneyimdi ve çok güzel dostluklar edindim.....
şimdilik hoşçakalın...........

6 yorum:

  1. ooo okulunu bitirdiğinize göre artık bize de rehberlik edersiniz :) elinize sağlık ikisi de çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hande hanım ama benden daha usta arkadaşlarda var aramızda:) ben hala acemi ruhlayım galiba birsüre daha :)))9

      Sil
  2. ellerine sağlık harika görünüyorlar ... artık blowgun ismini ustaca işler olarak değiştirebilirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğbacım teşekkür ederim bilmem ki öylemi yapsak yoksa acemi ruhla yoluma devammı etsem :)))

      Sil